| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (3) 1 2 [3] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Zephyr |
Posted: Sep 18 2007, 08:09 PM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 298 Joined: 20-December 06 Member No.: 11 |
The Bourne Supremacy
Det var visst del 2 i serien och jag missade antagligen del 1 när den gick på TV. -.- |
| YogiB |
Posted: Sep 22 2007, 01:20 AM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 263 Joined: 20-December 06 Member No.: 9 |
jeg har også sett noen filmer siden sist=D...
Wild Hogs: Morsom film 5 av 5 Perfect Stranger: Ganske bra film 4 av 5 Snikskytter (Shooter): Spennende film 4 av 5 Blade Of Glory: Morsom isdansfilm 3 1/2 av 5 Stolthet og Fordom (2005): Søt drama film 4 av 5 |
| Luigifaen#1 |
Posted: Oct 8 2007, 02:40 PM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Har bare sett 2 filmer siden sist :
Lystløgneren - smårar komedie fra 96 -97 engang. 3 - 5 <3 Futurama - Alltid morsom tegnefilm =3 5 - 5 <3 |
| Tahaila |
Posted: Feb 27 2008, 11:09 PM
|
|
Lvl 3 - Still member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 70 Joined: 20-December 06 Member No.: 13 |
O, O!
Jeg så "Beowulf"! Digget den. XDD Tror den skulle handle om "de nordiske barbarer" på 500-tallet. XDD Geezuz jeg fikk sjokk da jeg så det var en ANIMERT film! O_O Men jeg likte den da. ^.^ Teh, ikke spør hvorfor jeg gjør dette. XDDD |
| Stalker |
Posted: Feb 28 2008, 07:46 PM
|
|
NES freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1047 Joined: 19-December 06 Member No.: 2 |
Robin Hood
Disneys version :P |
| Luigifaen#1 |
Posted: Mar 1 2008, 01:47 AM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Modern Times
så jeg her om dagen med lillebror zan. Den er alltids like morsom å se på :3~ |
| Stalker |
Posted: Mar 10 2008, 06:21 AM
|
|
NES freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1047 Joined: 19-December 06 Member No.: 2 |
(IMG:http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/products/7/8987-large.jpg)
Back to the Future Part I En klassiker :D Alla MÅSTE se den, det är ett krav. |
| Luigifaen#1 |
Posted: Mar 10 2008, 02:38 PM
|
|
i går kveld så jeg på Saw IV xD
gidda ikke se rezten av filmen siden jeg var så damn trøtt xD |
| Luigifaen#1 |
Posted: Jul 8 2008, 03:39 PM
|
|
muhahahah....dubbelpost~~~~
den siste filmen jeg glodde på va The Family guy : blue harvest... den va gay Dx rett og slett... |
| Stalker |
Posted: Aug 7 2008, 02:16 PM
|
|
Jag köpte Rush Hour och Blues Brothers igår så jag kolla nyss på Rush Hour, skal kanske kolla Blues Brothers senare idag eller imorrn :P
|
| YogiB |
Posted: Aug 11 2008, 07:58 PM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 263 Joined: 20-December 06 Member No.: 9 |
De filmene jeg så sist var som jeg husker =P..
Hancock: ganske morsom film med Will Smith: 5 av 5 Wall-e: En koselig disneyfilm for barn^^: 3 av 5 |
| Luigifaen#1 |
Posted: Aug 12 2008, 11:54 PM
|
|
De siste filmene som jeg gløtta på er :
Human trafficking ~ Terningkast : 8/10 United 93 ~ 9/10 |
| YogiB |
Posted: Aug 13 2008, 10:11 PM
|
|
siste jeg så:
Mumien: Dragekeiserens Grav: 1 av 5... Var utrolig skuffende altfor mye love og lite action ._.".. hadde det ikke vært for humoren så hadde den fått 0,5 kanskje... |
| Luigifaen#1 |
Posted: Jan 3 2009, 02:28 AM
|
|
Zombie strippers
.... uhhh.... den sugde...men d va masse fine damer der : > å så va han Robert Englund med der.. (han som e svensk og spiller Freddy Krueger) d va fan nokka kjent med den tykjepelsen ja xD i tillegg fikk man av og til et glimt av en kvinnes helligdom.. den ble i brukt som "kanon" for å skyte ut bordtennisballer og biljardkuler for å nevne noe av absurditetene som kom som perler på en snor, nokka som va helt for jævli å se på. :sick: Mao så e den filmen akkurat helt lik de andre Zombie filmene som er ute på Dvd. mye skrik og lite blod. :( Karakter <3 <3 <3 <* |
| Lizzy |
Posted: Jan 3 2009, 04:32 AM
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
lol, den vil jeg se :P
Den siste jeg så var Aliens Yey!!!! Aliens er den beste av alle Alien filmene etter min mening... Om man ikke regner med The Newborn fra Resurrection så har denne filmen ALT!!!!! Jeg gir den: <3 <3 <3 <3 <3 |
| Luigifaen#1 |
Posted: Jan 3 2009, 12:51 PM
|
|
Anaconda 3 : the offspring
-Boring as fuck.. treng æ å si mer? karakter : <3 <3 |
| Lizzy |
Posted: Feb 9 2009, 11:24 PM
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
Mrs. Doubtfire
DØDSKUL XD lenge siden jeg så den sist :P <3 <3 <3 <3 av 5 |
| Lizzy |
Posted: Apr 11 2009, 05:57 PM
|
|
Begynnelsen var mere wuuuut? Og deretter ble det bare whaaaat? Så ble det bare OOOOH!!!! XD I lol'd
Men seriøst så var begynnelsen veldig rar... Skjønte ikke stort... Eneste jeg huska fra reklamene var at det skulle være ei giga dame med hvitt hår, så starter det faen meg med ei lita mørkhåret ei som skal gifte seg med tidenes største egotripp ._. wuuuuut? Så ble det noe fengsling og greier av henne og noen rare kryp da ble det bare whaaaaat? Og såååååå begynte jeg å skjønne litt mer, etter att den feige og idiotiske presidenten spilte Beverly Hills Cop på keyboard til en gedigen alien robot (omg det hørtest bare så snålt ut...) Men ja den tok seg opp etter det ^^ Sinnsykt morsomt ^^ Men alt i alt så syns jeg det ble litt for lite Aliens liksom... Da jeg først fikk høre om denne filmen så tenkte jeg at det kom til å bli masse monsters mot en haug med aliens i mange typer og fasonger... Istedet så ble det en sak som klonet segselv... Uhm... Jah... Og kampen mellom monsterne og alienenenenenene begynte 35-40 min ut i filmen, og det var ikke mot de virkelige romvesnenenenenenen heller... Det var mot roboten... Denne kampen varer i ca 10 minutter eller noe... max... Så blir hu hovedpersonen tatt opp i romskipet og fratatt kreftene sine og der er det egentlig ikke noe særlig kamp i det heletatt... Så den var litt skuffende slik sett, men ta det med ro, den var underholdene og jeg annbefaler alle å se den ^^ Om dere likte Kung Fu Panda kommer dere til å like denne selv om de ikke har noe tilfelles :P For min del så var denne hakket bedre enn Kund Fu Panda :3 Jeg gir den 4 tard smileys av 5: :tard::tard::tard::tard: |
| Luigifaen#1 |
Posted: Apr 11 2009, 11:32 PM
|
|
"Disaster movie"
tittelen stemmer som en beskrivelse til filmen... en eneste disaster fra ende til annen. va egentlig ikke verdt å låne >_<; :tard: |
| YogiB |
Posted: Apr 11 2009, 11:43 PM
|
|
Jeg har sett filmer siden sist *hurra for meg :P*
De jeg har sett er: Madagaskar 2: En koselig barnefilm,men likte nr 1 bedre. Den får: :tard: :tard: :tard: Har jeg sett Hitch igjen for gudene vet hvor mange ganger,men liker den =D.. Den får: :tard: :tard: :tard: :tard: Twilight: En utrolig skuffende film,den mest skuffende jeg har sett på mange år D:.. Den får: :tard: :tard-half: (takket være litt action og humor i filmen) |
| Luigifaen#1 |
Posted: May 30 2009, 01:58 PM
|
|
den siste æ så på va "i gode og onde dager - Chuck & Larry"
(IMG:http://static.lovefilm.no/img/cover/movie/huge/I+gode+og+onde+dager+-+Chuck+%26+Larry/310893.jpg) jättekul :3 selv om æ har sett den en gang før, så va d bare arti å se den en gang til :3 en stor :Bigtard: for d |
| Lizzy |
Posted: Jun 1 2009, 11:18 AM
|
|
Begynner å bli noen dager siden jeg så denne men det har vel ingenting å si :P
Meet the Fockers Utrolig morsom film og oppfølgeren av Meet the Parents, begge to er ett must å se, man MÅ ikke se eneren for å skjønne toeren men du skjønner litt mer av forholdet mellom Jack og Greg av å se den :P Jeg gir den 4 av 5 tard smileys: :tard: :tard: :tard: :tard: |
Pages: (3) 1 2 [3] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0867 11 queries used GZIP Enabled |