| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Lizzy |
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
Som jeg har lovet så skulle vi kåre en ny mod. når vi nådde 100 medlemer. Takket være marisana, vårt 100. medlem så skal vi finne en ny mod!
Det som nå skjer er att dere alle som vil bli mod skriver en slags søknad og legger til her. I søknaden kan dere skrive om hvordan dere er når det kommer til å være ''sjef'', bestemme, holde orden på ting og være mer voksen enn de andre på en måte (ikke ta det ille opp men dette er ikke verdens mest ''modne'' forum XD) o.l... Vi kommer til å plukke ut den personen som kan være alvorlig når det kommer til å stenge, flytte osv. på emner her inne. Starte opp nye emner, gi andre advarsler når det går for langt. Noen regler må vi jo ha selv om det er nesten ett rent spammeforum... Vi kommer også til å se hvor aktivt den personen kommer til å være generelt og personen må sjekke forumet ofte og følge med over alt på alle forumer. Vedkommende får også tilgang til 18+ delene samt ''Folk vi ikke liker'' delen... Da sier jeg bare lykke til til alle sammen! Måtte vår første mod bli den beste av dere :3 |
| Luigifaen#1 |
Posted: Mar 8 2008, 02:54 PM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Jeg vil gjerne bli moderator fordi :
*Liker å holde orden på ting, *jeg er veeeeeldig aktiv her på forumet =), jeg bruker å komme innom dette forumet HVER DAG for å svare på poster og sjekke litt rundt etter gamle emner som kan godt slettes og/eller som er verdt å ta bare på. *Blir det spørsmål fra andre brukere om litt forskjellig, så svarer jeg etter beste emne :3 *Har også i tillegg ganske godt humør (noe som dere vet utrolig godt) xD *Tar meg ikke nær av det folk sier. *Er noen ganger inne på NF for å sjekke ståa, selv om jeg har problemer med nettleseren (men det skal fixes), er også inne på Chinchilla Unlimited Forum (en britisk side om chinchillaer, burde sikkert ikke skrevet det men jeg gjør det allikevel :P )~ *Er veldig påpasselig når det gjelder oppførsel, språkbruk og har aldri caps lock på når jeg skriver et innlegg på forumet( regnes som roping ) *Og hvis jeg får jobben som Mod, så kommer jeg ikke til å svikte dere! Jeg kommer til å gjøre jobben så grundig at dere ikke vil angre ^w^ ~~~~~~~~~~~~~~~d~*W*~b~~~~~~~~~~~~~~~~ *Tørker svetten* Æ sug i å skrive søknader :nerd: men håper på det beste ^^, |
| YogiB |
Posted: Mar 13 2008, 02:46 PM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 263 Joined: 20-December 06 Member No.: 9 |
Jeg synes Luigifaen#1 fortjener å bli mod siden hun er som hun sier selv den mest aktive og har stor tro på henne at hun tar ting seriøst,banner de som skal bli bannet og sletter/stenger de postene/enmene som må stenges^^
|
| Lizzy |
Posted: Mar 24 2008, 06:11 PM
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
Greit da gjør vi det så enkelt at Luigifan#1 blir vår første mod ^^ Gratulerer ^^
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0130 11 queries used GZIP Enabled |