| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Hellis |
Posted: Jan 7 2007, 12:42 AM
|
|
Lvl 2 - Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 47 Joined: 7-January 07 Member No.: 41 |
Så, Här kan man skriva lite fakta om sig själv.
Te.x: Namn: Johan. ålder: 15 (Fyller 16 iår). stad: Bollnäs (Ca 8mil från Gävle). hårfärg: Ljusbrunt. ögonfärg: Grön/Grå/blå (En jävla blandning). längd: 184 cm. mobil: Blå Nokia 3220. framtidsyrke: Webdesigner :D . skola: Kilafors skola. Fritid: Musik, Kompisar, Spelar, Tränar lite då å då. favoritmat: tacos. musikstil: Metal. flickvän: Nein. har varit kär: ja. tv-spelsknsoller: Just nu, N64, Xbox, Wii. Bärbara: GBC. piercing: Nej, Vill inte ha heller. tatuering: nej. dålig ovana: biter på naglarna ibland. politisk ställning: Stolt Pirat. så kanske man kan posta en bild på sig^^ |
| Elajas |
Posted: Jan 7 2007, 12:08 PM
|
|
Lvl 2 - Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 48 Joined: 20-December 06 Member No.: 6 |
Namn: Elias
ålder: 16 (blir 17 12/2) stad: Stockholm (utanför tullarna) hårfärg: färgat svart ögonfärg: blå längd: 182 cm vikt: växlar xD mobil: grön motorola V360 kamera: snart en pentax K10D framtidsyrke: fotograf skola: JB-gymnasiet Fritid: musik, nintendo, internet, snowboard (om bara snön tittar fram nån gång), har nyss börjart gymma favoritmat: tacos musikstil: punk, rock, Emo, skatepunk, allt som smäller och låter i princip flickvän: nepp har varit kär: ja tv-spelsknsoller: NES, N64, NGC, Wii, bärbara: GBC GBA NDS piercing: nej, vill ha i läppen tatuering: nej dålig ovana: biter på naglarna politisk ställning: Piratpartist vill ni veta mer? |
| Hellis |
Posted: Jan 7 2007, 02:26 PM
|
|
Lvl 2 - Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 47 Joined: 7-January 07 Member No.: 41 |
Jag använde lite av ditt som mall :)
|
| Stalker |
|
|
NES freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1047 Joined: 19-December 06 Member No.: 2 |
Namn: Micke
Längd: 183 Skostorlek: 42-43 Tandkräm: Aquafresh för tillfället Vikt: växlar, ligger oftast runt 60 kg Ögon färg: Brun Mobil: SonyEricsson K600i Kamera: Minolta Dimage Xt Hår färg: samma som alltid Flickvän: Jag för fan!!! Intressen: Lise, NES, CastleVania, ha kul, osv… Föredrar: Att ha kul å va med Lise. Ogillar: Att inte va med Lise. Bäst just nu: Att Lise kommer om 47 dagar :D Ålder: Snart 20. Började spela: I en galax långt, långt bort… Första Spel jag spelade: SMB lr Zelda till NES. Spel Alias: Vettefaen Grymmaste låten: Danger Zone Svåraste spelet: Bubble Bobble Tuffaste slutbossen: Bowser. ( 8-4 ) Svåraste bossen: Super Drunk Rariteter i spelsamlingen: Hmm… Spelkaraktärer jag varit kär i: inte naturligt :XD: Spelkaraktär jag skulle vilja ha som husdjur: Kirby :XD: Favoritförfattare: Jag själv! Politisk läggning: - Här trivs jag bäst: Med Lise vart hon än må vara :_ Favorit film: Highlander Favorit plagg: Den lila tröjan jag fick i julklapp av lise förra året^^ Favoritserier: Allt av Don Rosa Favoriträtt: Det Lise gör :drool: Musikreferens: Rock Äldsta spel jag spelar: NES lir. Spel jag aldrig tröttnar på: Spel som jag aldrig tröttnar på så klart^^ Spel jag blir svettig av: Säkert att spel Wii. Jag önskar att man gjorde spel om: Sånt man inte gör spel om. Blir nostalgisk av: NES. Världens mest överskattade spel: Halo lr nått Världens mest underskattade spel: P.N.03 Tatuering jag ville ha men som tur var lät bli att skaffa: None. För övrigt anser jag att: Jag vill vara med min Lise nu >3< |
| Lizzy |
Posted: Jan 7 2007, 05:23 PM
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
Navn: Lise :blink:
Lengde: 165 cm Skostørrølse: Akurat så det passer 37 men ellers i skatesko osv. 39-40 :P Tannkrem: Aquafresh Vekt: 59 kg ca Øyen farge: Grå/grønn/blå Mobil: Foreløbi... Nokia noe noe... Skal få ny snart... Sony Ericsson FTW >3< Kamera: Webkamera XD det digitale døde Hår farge: Mørk brunt Kjæreste: Micke min :_ Intresser: Micke, Micke, Micke, spill, strikke, kunst, Micke, Micke, NINTENDO, piercing, CV, Micke, venner (de få jeg har) Liker: Å være med Micke, ha det varmt og godt på soffaen og kose :_ Liker ikke: Være borte fra Micke, kjede meg, sove lite <_< Beste akurat nå: Snart Sverigetur og at det ligger masse pizza og lasagne oppe som jeg kan varme til kveldsmat :drool: Alder: Nettopp blitt 18 Begynnte å spille: Da bruttern og bruttern lot meg holde i kontrollen på NES'en deres :XD: Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt eller CV III till NES Spill Alias: Hva menes med det? :blink: Beste låten: Heart on Fire >3< Vanskeligste spillet: Så å si alle da jeg setter meg fast konstant i spill :XD: :XD: :XD: Tøffeste bossen: Hater bosser <_< Vanskeligste bossen: Som sagt; hater bosser, sjelden jeg kommer meg til dem Rariteter i spillsamlingen: Øhm... Har ingen... Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Juste Belmont, Alucard (en liten stund)... Kommer ikke på flere, men er sikkert mange :XD: Spillkarakter jeg skulle ville hatt som hysdyr: Epona kanskje... Eller Gizmo fra Gremlins til NES :_ Favoritforfatter: Micke, J. D. Carr og Darren Shan Politisk valg: SV Her trivs jeg best: Med Micke uansett hvor :_ Favoritt film: Alan Rickman filmer og The Neverending Story Favoritt plagg: Nyeste camobukse og den lilla genseren som Micke har maken Favoritt serier: Manga FTW Favoritt rett: Pizza og lasagne Musikk sjanger: Rock, metal, celtic Eldste spillet jeg har: NES spill Spill jeg aldri går lei av: NES spill :D :lol: Spill jeg blir svett av: Wii spill som TP :blink: stress Blir nostalgisk av: NES. For øvrig vil jeg: Være med Micke min :_ ©opy®ight Micke B) |
| Stalker |
|
|
NES freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1047 Joined: 19-December 06 Member No.: 2 |
Har du copyright på mej? :o
Spela roll, jag är din ändå :cute: för alltid din :cute: |
| Zephyr |
Posted: Jan 7 2007, 06:22 PM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 298 Joined: 20-December 06 Member No.: 11 |
Namn: Christoffer
Alias: Zephyr Ålder: 18.5 Hem: Haninge, Sverige Ögonfärg: Grön/Blå Intressen: Spela, teckna, skidåkning, mm Sport: Tennis Favvomat: Pizza Capriciosa Favvospel: Super Metroid Bästa just nu: The Legend of Zelda: Twilight Princess Musikreferens: Rock, OST, det beror annars på... Figur man skulle vilja ha som husdjur: En tam Metroid För övrigt: Ja... Vaddå... |
| Elajas |
Posted: Jan 7 2007, 08:33 PM
|
|
Lvl 2 - Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 48 Joined: 20-December 06 Member No.: 6 |
la till lite prylar på min..
|
| Hellis |
Posted: Jan 7 2007, 10:04 PM
|
||
|
La till samma saker som dig. xD |
||
| Elajas |
Posted: Jan 7 2007, 10:36 PM
|
||||
|
t3h pirat :P.. hoppas du stödjeer oss i partiet och är medlem.. plus medlem i ung pirat :P |
||||
| Hammer |
Posted: Jan 7 2007, 11:03 PM
|
|
Lvl 3 - Still member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 61 Joined: 20-December 06 Member No.: 12 |
Namn: Carl
ålder: 13 (blir 14 12/5) stad: Lidköping hårfärg: färgat blont ögonfärg: blå längd: 170 cm vikt: Runt 55 kg mobil: Någon skitsak kamera: ingen framtidsyrke: Nya Bingo Rimer ^^ eller något :/ skola: Rudenschöld Fritid: musik, nintendo, internet och Paintball(Äger allt :)) favoritmat: tacos och Oxfilé musikstil: Det mesta inom rock uton Alternative flickvän: Vetefan har varit kär: ja tv-spelsknsoller: NES, N64, NGC, Wii, bärbara: GB pocket, GBA, NDS piercing: Orka emosaker ^^ tatuering: Orka emosaker ^^ dålig ovana: Lyssnar på musik som Elajas skickar :S politisk ställning: Moderat Tog Elajas ^^ |
| Luigifaen#1 |
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Navn: Linda O.o omfgroflmfao
Kjønn: Jente sist jeg sjekka Lengde: 163 cm ca Skostørrølse: 40 -41 Vekt: dinosaur! Øyen farge: blå Tannkrem: Euroshopper sin tannkrem saken Tittel på BGF Forum : en trofast medlem :nerd: Mobil: Sony Ericsson W810i Kamera: Samsung digimax A402 Hår farge: mørk blond Kjæreste: har ingen :( Intresser: Nintendo,data,Photoshop,tegning,piercing,dyr,tegneserier,Twilight princess :D :D Liker: rideturer i skogen,fisketurer..you name it Liker ikke: være ensom....... Beste akurat nå: nuthing Alder: 19 år og 11 måneder gammel,men oppfører meg som en 9 åring XD Begynte å spille: i 92 ca Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt. Spill Alias: XchinX:P Beste låten: MSI ~ Stupid MF! Vanskeligste spillet: ingen :P Vanskeligste bossen: iiingen Tøffeste bossen: ingen Rariteter i spillsamlingen: vettafan! Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Luigi!!! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr:som hest ville det nok vært Epona :D og Yoshi som kosedyr: P og lille Midna....som...eh? Politisk valg: Overvåknings objekt Her trivs jeg best: på hesteryggen ute en herlig høst dag eller på soffan med the 70`s show på tv :D :D Favorittforfatter:Wes craven Favoritt film:Snakes on a plane :P Favoritt plagg: "glorify me" toppen min og en kosebukse av silke:D Favoritt serier: Nemi,larsons gale verden,Pondus,Billy. Favoritt rett: kjøttboller i fløtesaus med spaghetti til.*smaskens* eller som Aibon88 kaller dem : "Linda spesial" :P Musikk sjanger: Rock, metal,pupp....eh..pop.! :ugh: Eldste spillet jeg har: til hvilken konsoll? :O Spill jeg aldri går lei av: Twilight Princess :D jeg blir fasinert av: Twilight princess :D :D Blir nostalgisk av: N64 Det sørgeligste som har skjedd deg: Mistet chinchillababyen min "Conker" 1 juledag*snufs* Mistet mormor for snart 10 år siden. Mistet Daniel sin mor, Malin den 10 nov.06, hun rakk å bli bestemor og få se barnebarnet sitt... er det mer så er det bare å spørre dølle "/ |
| YogiB |
Posted: Jan 9 2007, 10:20 AM
|
|
Lvl 5 - Faithful member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 263 Joined: 20-December 06 Member No.: 9 |
Navn: Bjørn Åge :blink:
Lengde: ca175-177 cm Skostørrølse: 38 Tannkrem: Aquafresh Vekt: ca 55-56 :blink: Øyen farge: blå Mobil: Sony Ericcson W550i Kamera: Mamma har rotet det vekk Baka hun >3< :blink: Hår farge: Mørk brunt Kjæreste: Singel :( Intresser: Spille,NINTENDO,SEGA,venner,anime og manga Liker: Spille,venner og ha en jente i armkroken (når jeg har dame) Liker ikke: Å være singel,ikke gå på skole eller jobbe :( Beste akurat nå: At jeg får 5spill om noen få dager :D Alder: 22 (I februar) Begynnte å spille: ca 1990 Første spill jeg spillte: Castle Of Illusion Starring Mickey Mouse til Sega Mega Drive Beste låten: Mange Vanskeligste spillet: Sonic 2 til Sega Mega Drive enda ikke klart siste kjempe der :blink: Tøffeste bossen: Vet ikke :blink: Vanskeligste bossen: Siste i Sonic 2 Rariteter i spillsamlingen: Har ingen... Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Daisy.. Kommer ikke på fler Spillkarakter jeg skulle ville hatt som hysdyr: Tailes :D Favoritforfatter: Aner ikke :blink: Politisk valg: Bryr meg ikke Her trivs jeg best: Blir sikkert Japan når jeg skal dit :D Favoritt film: Hmmm... den er jeg ikke sikker på.. er en del :blink: Favoritt plagg: Så lenge jeg slipper å gå naken så er jeg fornøyd :P Favoritt serier: 24,Love Hina,Heroes,Kanon,Death Note (for å nevne noen) Favoritt rett: Pizza Musikk sjanger: Det meste :P Eldste spillet jeg har: Sega Mega Drive spill Spill jeg aldri går lei av: RPG spill og good old games^^ |
| Elajas |
Posted: Jan 9 2007, 11:56 AM
|
||
|
Jag vet att du gillar det egentligen ;) |
||
| Rudmarker |
Posted: Jan 10 2007, 07:41 PM
|
||||
|
Lvl 1 - Newbie ![]() Group: Members Posts: 10 Joined: 28-December 06 Member No.: 29 |
Det gör jag iaf.. :D |
||||
| Hammer |
Posted: Jan 11 2007, 10:06 PM
|
||||||
|
Lvl 3 - Still member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 61 Joined: 20-December 06 Member No.: 12 |
Nu räknar vi inte med random fjortisar ^^; xD |
||||||
| Rudmarker |
Posted: Jan 11 2007, 10:33 PM
|
||||||||
|
Lvl 1 - Newbie ![]() Group: Members Posts: 10 Joined: 28-December 06 Member No.: 29 |
WTF? XD Tig unge! |
||||||||
| Stalker |
|
|
20 om en månad å 5 dar, å det jag vill ha mest kommer jag att få :cute: det är att han min Lise hos mej :cute:
|
| Stalker |
|
|
Ska uppdaterna lite här :P
Namn: Mikael Längd: 183 cm Skostorlek: 42-43 Tandkräm: Colgate för tillfället Nickname: Stalker, Mega Man, Mikke Mus. Annanas: Nej Vikt: 59,6 kg Ögon färg: Brun Mobil: SonyEricsson K600i Favorit färg: Lila Kamera: Minolta Dimage Xt Hår färg: Svart med en blond "dott" på höger sida Flickvän: klart som fan att jag har! Intressen: Lise, NES, CastleVania, ha kul, osv… Föredrar: Att ha kul å va med Lise. Ogillar: Att inte va med Lise. Var för länge sen: Trött Bäst just nu: Att snön är borta å det är nära 30 grader varmt. Ålder: 20 bast Började spela: I en galax långt, långt bort… nja, så långt bort var den inte. Första Spel jag spelade: SMB lr Zelda till NES. Spel Alias: Vettefaen Grymmaste låten: Opheus XD Svåraste spelet: Bubble Bobble Tuffaste slutbossen: Bowser. ( 8-4 ) Svåraste bossen: Super Drunk Rariteter i spelsamlingen: XD Gör just nu: Skriver detta och lyssnar på musik. Spelkaraktärer jag varit kär i: inte naturligt Spelkaraktär jag skulle vilja ha som husdjur: Kirby Favoritförfattare: Jag själv! Politisk läggning: - Här trivs jag bäst: Med Lise vart hon än må vara :_ Favorit film: Highlander Ritar jag helst: Flummiga bilder olk tycker är störda... tror jag iaf =/ Favorit plagg: Den lila tröjan jag fick i julklapp av lise förra året^^ Favoritserier: Allt av Don Rosa När jag lekte med Lego senast: Nyss, det ligger nåra bitar här på bordet. Favoriträtt: Det Lise gör (Pannkaker å Lasange) Musikreferens: Rock Favorit: :D Äldsta spel jag spelar: NES lir. Spel jag aldrig tröttnar på: Spel som jag aldrig tröttnar på så klart^^ Spel jag blir svettig av: Grymt svåra bossar i diverse spel. Jag önskar att man gjorde spel om: Sånt man inte gör spel om. Blir nostalgisk av: NES och SNES Världens mest överskattade spel: Halo lr nått Världens mest underskattade spel: P.N.03 Tatuering jag ville ha men som tur var lät bli att skaffa: None. För övrigt anser jag att: Jag vill vara med min Lise nu >3< |
| Sebecool |
Posted: Apr 13 2007, 01:11 PM
|
|
Lvl 4 - Active member ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 158 Joined: 20-December 06 Member No.: 10 |
Me!
Namn: Sebastian Längd: 180 Skostorlek: 43-44 tandkräm: colgate och Aquafreash Ananas: JA! vikt: 60-70 kg ögon: Brun mobil: en urg gammal mobil men funkar :P kamera: nope hår färg: mörk brun flickvän: not yet, det kommer.... intressen: Rita, serier, Livet, Jesus, vänner och Spel! Ogillar: Människor som är falska.. bäst just nu: World War Hulk och STUDENTEN! Ålder: 19 år men snart 20! började spela: Mitt första spel var Sonic :D första spel: Sonic 1 och duke nukem 1 Spel alias Duke nukem Grymaste Låten: Hans Zimmer & Lisa Gerrard - The battle Svåraste spelen: Totall Annilation Tuffaste slutbossen: I GEARS OF WAR! svåraste bossen: sista bossen i sonic 4 Spelkaraktärer som jag varit kär i: Link, Mario, Sonic, Duke Nukem och kirby! Spelkaraktär som jag vill ha husdjur: Donkey Kong Favorit serier: Civil War, Planet Hulk och Blade of immortals Favorit Karaktärer i Serierna: Captian America, Iron Man , nårga från BoI och hulken förstås. Favoriträtt: Pizza och spageti Jag tröttnar aldrig ska aldrig : Ritta så mycket jag kan is my passion :P Musikrefferens : Rock, R&B, POP och litte vad som helst:P helst vara med : Jesus the way! (Y) |
| DominoEgnallangE |
Posted: May 3 2007, 08:12 AM
|
|
Lvl 0 - NoOne Group: Members Posts: 5 Joined: 1-May 07 Member No.: 60 |
Navn: Daniel Lange
Kjønn: Gutt Lengde: 178 cm Skostørrølse: 45 Vekt: ca 66 Øyen farge: Grønn/glå (tror jeg.. :unsure: ) Tannkrem: Hmm.. mye innenfor Collgate.. Tittel på BGF Forum : DominoEgnallangE (hvis det er det, det menes Mobil: Sony Ericsson Z530i Kamera: husker ikke Hår farge: Brunligt Kjæreste: neeh. Intresser: Tegning, Photoshop, Gaming, Data, Girls :) Liker: Sitte på rommet mitt og høre på musikk mens jeg tegner. Liker ikke: Vet ikke... Beste akurat nå: Best hva da? Alder: 18 Begynte å spille: Hæh? å.. sånn ja.. um... husker ikke.. Jeg tror jeg begynte å spille seriøst rundt år 2000 Første spill jeg spillte: Noe slags bilspill.. ( crap ) Spill Alias: DominoEgnallangE (noe i den duren.) Beste låten: hmm.. Vet ikke, kan vel si at det er mange og ingen på samme tid. Vanskeligste spillet: Vet ikke.. kanskje Splinter Cell: Chaos Theory Vanskeligste bossen: er ikke så mange spill i dag som har bosser egentlig.. Slutt bossen i Resident Evil 4 på HARD :) Tøffeste bossen: Bowser.. ^^ Rariteter i spillsamlingen: hæh? Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Ingen... De er ikke ekte uansett, så det er ingen vits i å prøve å bli det uansett... Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Fox :) Politisk valg: Vet ikke. Her trivs jeg best: Sammen med ei jente som Kitty :) Favorittforfatter: Stephan King Favoritt film: Saving Private Ryan Favoritt plagg: vet ikke.. ingen.. Favoritt serier: Love Hina, Mahou Sensei negima, Sumomo Momomo Favoritt rett: Speke maten vi har til jul :) *nam* :drool: Musikk sjanger: Vet ikke helt... Ingen spessiell. Eldste spillet jeg har: Tetris XD Spill jeg aldri går lei av: Far Cry og Half-Life 2 serien jeg blir fasinert av: Half-Life 2 serien Blir nostalgisk av: Hæh? Det sørgeligste som har skjedd deg: Vet ikke.. At jeg måtte flytte... Peekaboo ^^ |
| Stalker |
Posted: May 21 2007, 04:02 PM
|
|
En liten uppdatering :P
Namn: Mikael Längd: 183 cm Skostorlek: 42-43 Tandkräm: Aquafresh Nickname: Stalker, Mr. Holöien, Mega Man, Mikke Mus. Annanas: Nej Vikt: 60,3 kg Ögon färg: Brun Mobil: SonyEricsson K600i Favorit färg: Lila Kamera: Minolta Dimage Xt Hår färg: Svart med en blond "dott" på höger sida, men de börjar växa ur =/ Flickvän: klart som fan att jag har! Intressen: Lise, NES, CastleVania, ha kul, osv… Föredrar: Att ha kul å va med Lise. Ogillar: Att inte va med Lise. Var för länge sen: Hungrig, är det ännu =/ Bäst just nu: Att snön är borta å det är nära 30 grader varmt. Ålder: 241 månader Började spela: I en galax långt, långt bort… nja, så långt bort var den inte. Första Spel jag spelade: SMB lr Zelda till NES. Spel Alias: Excitebike snubben xD Grymmaste låten: Opheus XD Svåraste spelet: Bubble Bobble Tuffaste slutbossen: Bowser. ( 8-4 ) Svåraste bossen: Super Drunk Windows: 98 SE Rariteter i spelsamlingen: hmmm.... Gör just nu: Uppdaterar min Divva å lyssnar på musik^^ Spelkaraktärer jag varit kär i: inte naturligt xD Spelkaraktär jag skulle vilja ha som husdjur: Kirby så klart Favoritförfattare: Jag själv! Politisk läggning: - Sexuell läggning: xD Det sorgligaste som hänt mej: Varje gång jag måste åka från Lise :( Här trivs jag bäst: Med Lise vart hon än må vara :_ Favorit film: Highlander och Hot Fuzz Ritar jag helst: Flummiga bilder folk tycker är störda... tror jag iaf =/ Favorit plagg: Den lila tröjan jag fick i julklapp av Lise förra året^^ Favoritserier: Allt av Don Rosa å andra som gör bra serier :P När jag lekte med Lego senast: Nyss, det ligger nåra bitar här på bordet. Favoriträtt: Det Lise gör (Pannkaker å Lasange) Musikreferens: Rock Favorit: :D Äldsta spel jag spelar: Excitebike. Spel jag aldrig tröttnar på: Excitebike :D Spel jag blir svettig av: Grymt svåra bossar i diverse spel. Jag önskar att man gjorde spel om: hmm. Blir nostalgisk av: NES och SNES Världens mest överskattade spel: Halo lr nått Världens mest underskattade spel: P.N.03 Tatuering jag ville ha men som tur var lät bli att skaffa: None. För övrigt anser jag att: Jag ska vara med min Lise nu >3< Det var lite uppdateringar om mej :rolleyes: |
| Rattlehead of Hyrule |
Posted: Jun 12 2007, 06:46 PM
|
|
Lvl 1 - Newbie ![]() Group: Members Posts: 22 Joined: 20-December 06 Member No.: 8 |
Namn: Oskar
Stad: Ljungby Hårfärg: Mörkblond Ögonfärg: Grå/blå, men det börjar komma lite grönt Längd: Ca 170cm Intressen: Musik, Zelda och bildbehandling Favoritmat: Pizza och Kebab :drool: Artist/grupp: Dimmu Borgir, Naglfar, Megadeth, Arch Enemy, Immortal, In Flames, Opeth, Carcass, Children of Bodom, Bathory, Stemage, Mötley Crüe, Black Label Society, Silverchair och U2 Flickvän: Nej Har varit kär: Ja Piercing: Nej, men kanske i framtiden Tatuering: Nej Dålig vana: Jag är ganska stor i käften |
| Janova |
Posted: Jul 6 2007, 04:46 AM
|
|
Lvl 0 - NoOne Group: Members Posts: 2 Joined: 11-April 07 Member No.: 56 |
Navn: Karianne
Lengde: 177 cm Skostørrølse: 40, rundt der. Tannkrem: Solidox? xD Vekt: o_O You wish Øyen farge: Blå/Grå. Øynene mine skifter farge, w00t. Mobil: Sony Ericsson K810i Kamera: Canon ett eller annet. Hårfarge: Mørkeblond/Lyse brunt Kjæreste: Ole <3 Intresser: Ole, Ole, venner, data, Ps-f'ere, Ole, Ole og Ole. :3 Liker: Bergen, og være med Ole/Ha besøk av Ole. ^^ Liker ikke: Savn. v.v Beste akurat nå: AT OLE KOMMER SNART :D Alder: 15 Begynnte å spille: Urr, da jeg var.. 5 år gammel? Første spill jeg spillte: Sonic The Hedgehog på SEGA. Spill Alias: o.O? Beste låten: Aner ikke. For øyeblikket Angel By My Side- Do. Vanskeligste spillet: Urr..Stortsett alle. xD; Tøffeste bossen: Aner ikke o.o; Vanskeligste bossen: Aner ikke. x3 Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Sonic, Shadow The Hedgehog. xD; Jo! Fox! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som hysdyr: Åååh.. Espio og den krokodillen fra Sonic Heroes. xD Oh! POKEMONS :D Favoritforfatter: Har ingen. Politisk valg: O.o Her trivs jeg best: Med Ole :D Favoritt film: Løvenes Konge, American Pie series, Kalde Føtter. :3 Favoritt plagg: Aner jeg ikke. x3 Favoritt serier: Wolfs Rain? Elfen Lied? Favoritt rett: Pizza, taco, lasagne. Musikk sjanger: Rock, metal, gothic..ALT bortsett fra contry, techno og sånnt. e.e Eldste spillet jeg har: PKMN Blue Spill jeg aldri går lei av: Pokemon o.o Spill jeg blir svett av: ..Telles SingStar? *poke stemme* Blir nostalgisk av: o.o For øvrig vil jeg: Være med Ole, seff. o.o; |
| Lizzy |
Posted: Oct 8 2007, 12:09 PM
|
|
Hoved Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 624 Joined: 19-December 06 Member No.: 1 |
Navn: Lise
Lengde: 165 cm Skostørrølse: Akurat så det passer 37 men ellers i skatesko osv. 39-40 Tannkrem: Colgate Vekt: Ingen komentar >_< Øyen farge: Grå/grønn/blå Mobil: Fortsatt den dritt Nokiaen for den helsikes broren min nekter å kjøpe ny til meg (noe han skulle gjøre for et år siden, han skyller meg) Kamera: Et halveis i live digitalt camera… Husker ikke merket Hår farge: Mørk brunt Kjæreste: Micke min som jeg er forlova med Intresser: Micke, Micke, Micke, spill, kunst, Micke, Micke, NINTENDO, piercing, CV, Micke, venner (de få jeg har), NINTENDO!!!!!!!!!, smykkelaging osv. Liker: Å være med Micke, ha det varmt og godt på soffaen og kose :_ hmmm spille Nintendo =D Liker ikke: Være borte fra Micke, kjede meg, sove lite Beste akurat nå: Stort svensk flagg og masse spill som venter på meg hjemme Alder: Ble 18 i januar Begynnte å spille: Da bruttern og bruttern lot meg holde i kontrollen på NES'en deres Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt eller CV III till NES Spill Alias: Lizzy eller LARvonCL… av og til Liz Beste låten: Heart on Fire >3< Vanskeligste spillet: Så å si alle da jeg setter meg fast konstant i spill Tøffeste bossen: Jimen-Gyo XD Vanskeligste bossen: Alle o.o Rariteter i spillsamlingen: CV 20th anneversory boksen :P Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Juste Belmont, Alucard (en liten stund), Taizo Hori… Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Epona kanskje... Eller Gizmo fra Gremlins til NES :_ Favoritforfatter: Micke, J. D. Carr og Darren Shan Politisk valg: SV Her trivs jeg best: Med Micke uansett hvor :_ Favoritt film: Alan Rickman filmer og The Neverending Story, Terminator og Disney filmer Favoritt plagg: Nyeste camobukse, den lilla genseren og den lilla vesten som Micke også har, mine Saturn Return klær er også überbra Favoritt serier: Manga FTW Favoritt rett: Pizza og lasagne Musikk sjanger: Rock, metal, celtic og faktisk litt country o.o men 80-talls musikk eier det meste Eldste spillet jeg har: NES spill Spill jeg aldri går lei av: NES spill Spill jeg blir svett av: Wii spill som TP stress Blir nostalgisk av: NES. For øvrig vil jeg: Være med Micke min :_ |
| Luigifaen#1 |
Posted: Mar 24 2008, 10:15 PM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Update time :3
Navn: Linda (Erudess) Kjønn: Jente sist jeg sjekka ivæffal, hvis jeg ikke er blidd gutt i mellomtiden da xD *sjekker* Lengde: Jævlig liten D= Skostørrelse: 40 -41 Vekt: Holy shit...æ e jææævlig feit ;_; Øyen farge: blå ;D Tannkrem: Den tannkremen med de blåe små flakene i :3~~~~ Tittel på BGF Forum : BGFs nye Mod :3 Mobil: Sony Ericsson W810i Kamera: Samsung digimax A402 Hår farge: Høstbrun (farga det i forrgie uke) Kjæreste: Bare i mine drømmer ;_; Intresser: Nintendo,data,Photoshop,tegning,piercing,dyr,tegneserier,FlyFF~ Liker: rideturer i skogen,fisketurer..you name it Liker ikke: Folk som er helt mongis i huet. (skal ikke nevne hvem jeg mener] ¬¬; Beste akurat nå: at jeg har tjent over 1500,- bare på å selge ting på Qxl :3 Alder: d e akkurat 6 mnd til jeg har burdag, og da blir jeg 21 D= Begynte å spille: i 92 ca =3 Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt. Spill Alias: XchinX,Angel1987,Japsepuppen L xD Vanskeligste spillet: De som jeg setter meg fast i.. Vanskeligste bossen: æ huske æ sleit nokka så jævlig med han derre bossen som satt på en hest og galloperte inn og ut av malerier i det første TloZ spillet til N64 xD Tøffeste bossen: Zant? :P Rariteter i spillsamlingen: Vent litt..skal sjekke :3 Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Luigi xD og ja, jeg vet de ikke finnes, men det er lov å drømme xD!!!!! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Aibatt :P en liten flaggermus lignende greie fra FlyFF~ Politisk valg: Overvåknings objekt Her trivs jeg best: på hesteryggen ute en herlig høst dag eller på soffan med the 70`s show på tv, i telt om sommeren ute i naturen~ Favorittforfatter: Carl Barks? .3 Favoritt film: Akkurat nu? Favoritt plagg: "glorify me" toppen min og en kosebukse av silke:D LOVELYYH! Favoritt serier: Nemi,larsons gale verden,Pondus,Billy,M,Pyton :3 Favoritt rett: Chicken curry ^^ Beste låten: Tom Sawyer og Hail Satan ~ Mindless self indulgence Musikksjanger: Rock, metal,pupp....eh..pop.! FavorittBand/grupper : MSI,Machinae Supremacy, Vangelis, Enya, Era, Dir en grey, Queen, Chimaira~ Eldste spillet jeg har: til hvilken konsoll? Spill jeg aldri går lei av: Flyff xD jeg blir fasinert av: Gamle ting..noen synes det er litt perv at jeg liker gammeldagse ting o_. Blir nostalgisk av: N64..den får meg til å tenke på myyye rart..*ser på den* Ting som du angrer på å ha solgt/byttet bort : Den svarte Nintendo Ds Liten min ;_; lol xD |
| Lizzy |
|
|
*herme etter Faen* :ply:
Navn: Lise o.O Kjønn: Guuuurly gurl :3 Lengde: Ligger på 165 om jeg ikke har strekt meg :3 Skostørrelse: Kommer ann på skoa men mellom 37-40 tipper jeg :P Vekt: *not tellin'* Jeg er for feit o____________o' Øyen farge: Grå... Men om jeg tar på eyeliner blir de grønne XD og ved sollys blir de litt blå :P Tannkrem: Hmmm... Solidox Tittel på BGF Forum: Hoved Administrator Mobil: Min sexye nye Sony Ericsson w580i :drool: Kamera: Nikon 2200 Coolpix eller noe Hår farge: Grønn/blond... Det begynner å gå ut... Kjæreste: Micke, my man :3 Intresser: NINTENDO! Sølv, smykkelaging, tegning, maling, manga, anime etc. Liker: Samme som det ovenforr :P samt god mat og det å slappe av uten å stresse Liker ikke: Fægger, sosser og bitcher m.a.o. folk som ikke er seg selv... Også de som sier at de ikke klarer seg uten typen ei helg for da DØØØØØR de -,- *blir provosert* samt fobiene mine >_< Beste akurat nå: Tilbake i Valle, russetida for dør og ny hårfarge :vvv: Alder: 19 :] Begynte å spille: Da bruttrerne fikk inn NES'en... øhm... 90-92 eller noe... Første spill jeg spillte: SMB / Duckhunt, CV III, Puzzle eller Red Riding Hood... Husker ikke Spill Alias: LARvonCL, Lizzy, Lizzy Ange Beste låten: Akurat nå? THROUGH THE FIRE AND FLAMES - DRAGONFORCE Vanskeligste spillet: Contra 4 :P Vanskeligste bossen: Hmmm... Kommer ikke på noen nå... Tøffeste bossen: Bowser :3 Samt Jimen-Gyo o.o Rariteter i spillsamlingen: Hmmm... Ingen tror jeg... Contra I og II kanskje :P Spillkarakterer jeg har vært forelska i: o.o hvor skal jeg begynne? o.O MAAAANGE! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Pokemons =D og kanskje Epona :3 Politisk valg: *ikke intresert tilskuer* Her trivs jeg best: I Valle, i helgen med Johnny og Anniken eller i armene til Micke Favorittforfatter: John Dickson Carr og Michael Ende =3 Favoritt film: Mange... Favoritt plagg: Gamle russebuksa som jeg kjøpte av Jim og ''Made in the 80's'' t-skjorta mi 8D Favoritt serier: Som i tegneserier? Hmmm DragonBall, Death Note, Rave og litt av vært... Favoritt rett: LASAGNE!!!! Musikk sjanger: Rock, metal, celtic... 80'talls musikk =D Eldste spillet jeg har: Øhm... De til NES Spill jeg aldri går lei av: SPILL!!!!!!!!! og Micke og slike greier... jeg blir fasinert av: Sølv og smykker :P samt spill XD Blir nostalgisk av: NES!!!!!!! |
| Luigifaen#1 |
Posted: May 13 2008, 05:33 PM
|
|
En gang til xD
Navn: Linda (Erudess) Kjønn: Jente sist jeg sjekka ivæffal *sjekker en gang til* Alder: Good ol`gammel nok :3 Lengde: Jævlig liten D= ca 160. Skostørrelse: Diiiigert o_O Vekt: Holy shit...æ e jææævlig feit ;_; Øyen farge: blå ;D Tannkrem: Den tannkremen med de blåe små flakene i :3~~~~ Tittel på BGF Forum : BGFs nye Mod :3 Mobil: Sony Ericsson W810i mangler bare hørlurer til den o^o Kamera: Samsung digimax A402..Tror den er død ell no sånt.. Hår farge: utvaska gyldenbrun Kjæreste: fortsatt Bare i mine drømmer ;_; Intresser: Nintendo,data,Photoshop,tegning,piercing,dyr,tegneserier,FlyFF~ Liker: rideturer i skogen,fisketurer..you name it Liker ikke: Hack attack D< Beste akurat nå: Nothing atm Begynte å spille: i 92 ca =3 Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt. Spill Alias: XchinX,Angel1987,Japsepuppen L xD Vanskeligste spillet: De som jeg setter meg fast i.. Vanskeligste bossen: æ huske æ sleit nokka så jævlig med han derre bossen som satt på en hest og galloperte inn og ut av malerier i det første TloZ spillet til N64 xD Tøffeste bossen: Zant? Rariteter i spillsamlingen: Vent litt..skal sjekke :3 Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Luigi xD og ja, jeg vet de ikke finnes, men det er lov å drømme xD!!!!! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Aibatt en liten flaggermus lignende greie fra FlyFF~ Politisk valg: Overvåknings objekt Her trivs jeg best: Ute kl 0300 om natta samt som jeg hører på musikk. Favorittforfatter: Carl Barks? .3 Favoritt film: d e nok mange d :3 Favoritt plagg: "glorify me" toppen min og en kosebukse av silke:D LOVELYYH! Favoritt serier: Nemi,larsons gale verden,Pondus,Billy,M,Pyton :3 Favoritt rett: Pizzaen fra svartingen på hjørnet :3 Beste låten: Liberi Fatali - Nobuo Uematsu Musikksjanger: Rock , metal og annet som bråker xD FavorittBand/grupper : MSI,Machinae Supremacy, Vangelis, Enya, Era, Dir en grey, Queen, Chimaira~ Eldste spillet jeg har: til hvilken konsoll? Spill jeg aldri går lei av: Flyff xD jeg blir fasinert av: Gamle ting..noen synes det er litt perv at jeg liker gammeldagse ting o_. Blir nostalgisk av: N64..den får meg til å tenke på myyye rart..*ser på den* Ting som du angrer på å ha solgt/byttet bort : Den svarte Nintendo Ds Liten min ;_; |
| Lizzy |
Posted: Feb 9 2009, 11:20 PM
|
|
Tror det er på tide med en oppdatering, mye har jo skjedd...
Navn: Lise (fortsatt) Kjønn: Gal babe :vvv: Alder: 20 Lengde: Ligger rundt 165 :P Skostørrelse: Rundt 39-40 Vekt: Ingen komentar ._. men kan si att jeg er tyngre enn både min mor og yngste bror Øyen farge: Blå/grå/grønn sak... Tannkrem: Colgate something... Tittel på BGF Forum : Administrator :] Mobil: Sony Ericsson Z320i Kamera: Canon EOS 400D eller noe Hår farge: Brunt/svart... Kjæreste: SINGEL!!!!!!!!!! Men kanskje noen på G ;) Intresser: Nintendo, manga, anime, tegne, smykker Liker: Tja, masse rart det, Liker ikke: D: edderkopper, bruer, syke folk, Robbie Williams Beste akurat nå: Mye det ;) Begynte å spille: Tidlig begynnelsen 90'tallet Første spill jeg spillte: SMB / Duckhunt, CV III, Puzzle eller Red Riding Hood... Husker ikke Spill Alias: LARvonCL, Lizzy, Lizzy Ange Vanskeligste spillet: Hmmm, mange Vanskeligste bossen: Mange... Tøffeste bossen: Bowser Rariteter i spillsamlingen: 6 in 1, Ufouria Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Link, Juste, Trevor + mange fler Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Hmmm... masse forskjellige saker :P Politisk valg: Hva er det for no? :O Her trivs jeg best: Hjemme, under dyna i ei god seng med isbjørnen min :3 Favorittforfatter: Michael Ende, John Dickson Carr Favoritt film: ALIENS OG NIGHTMARE ON ELM STREET!!!!!!!!! Favoritt plagg: Alle pysjbuksene min, hockeyskjorta mi og morgenkåpa samt alle de fleeecefora ullsokkene mine :3 Favoritt serier: One Piece, Dragon Ball, Ginga Nagareboshi Gin etc. Favoritt rett: Pizza og tacos :3 Beste låten: Hmmm... De japanske remixene på spill :P OKKUSENMAN!!!!!!!!!!!! Musikksjanger: Rock, metal, celtic og det meste fra 80'tallet :P FavorittBand/grupper : Marilyn Manson, Era, Pink Floyd etc :P Eldste spillet jeg har: SMB? Spill jeg aldri går lei av: Alle til NES, Wii og DS :P Nesten iaf : :nerd: jeg blir fasinert av: Håndtverk, gamle steinkirker og smykker Blir nostalgisk av: NES, 80'talls musikk og filmer ._. Jeg tagger ALLE DERE ANDRE til å gjøre en dere også |
| Stalker |
Posted: Feb 14 2009, 03:19 AM
|
|
Ska nog uppdatera snart! o.o
|
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.2584 11 queries used GZIP Enabled |