| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Luigifaen#1 |
Posted: May 16 2009, 04:09 PM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
updating in process....
Navn: Linda (Fortsatt) =o Kjønn: æ e vel fortsatt en tjej...hvis d ikke har grodd snopp på meg i mellomtiden =o *sjekker etter* Alder: 21 Lengde: Ligger rundt 160 Skostørrelse: sirkus 40 - 41 Vekt: 68kg ;o mao tyngere enn min mor å min søster Øyen farge: fortsatt blå Tannkrem: har ingen umiddelbare favoritter Tittel på BGF Forum : Administrator Mobil: Sony Ericsson W810i Kamera: samme som over Hår farge: morello cherry..farga d for over 14 daga sia Kjæreste: Æ har noe på G ;D Intresser: hmm...Dyr, shopping, Data, piercinger.. Liker: litt for mye x3 Liker ikke: haupine, regninger, dumme folk D: Beste akurat nå: ja du skulle bare likt å vita d <3 Begynte å spille: 92 engang i think.. Første spill jeg spillte: SMB / Duckhunt Spill Alias: d e mange d x3altfor mange Vanskeligste spillet: Hmmm, mange Vanskeligste bossen: Mange... Tøffeste bossen: hmmm =o Rariteter i spillsamlingen: Nøkkelringer me diverse konsoller på ;p Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Luigi >3< Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: kommer ikke på noen atm =o Politisk valg: de politiske tingene kan gå å ta seg bak Her trivs jeg best: i oslo me venner ^^ Favorittforfatter: har ingen favoritter på den kanten Favoritt film: d e nok mange d x3 Favoritt plagg: silke nattbuksa mi, de hårate sokkan uten motiv å en go genser.. Favoritt serier: Heroes, American dad, family guy, How i met your mother, Mythbusters, CSI seriene å Chuck ;p Favoritt rett: Min sterke amerikanske gryte ;D Beste låten: å d e så mange d.. x3 Musikksjanger: rock, heavye greier, pupp... FavorittBand/grupper : John The whistler, Cradle of filth, Weird Al, MSI, MS...+++ x3 Eldste spillet jeg har: æ huske ikke =o *sjekker* Spill jeg aldri går lei av: de gamle N64spillan jeg blir fasinert av: musikk me spesiell start, naturen, hvordan enkelte ting fungerer =o Blir nostalgisk av: *tenker litt* |
| Stalker |
Posted: Jun 13 2009, 07:59 PM
|
|
NES freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1047 Joined: 19-December 06 Member No.: 2 |
Navn: Micke ( Så klart)
Kjønn: Man Lengde: 183 Skostørrelse: 41-42 Vekt: Ingen aning, har inte vägt mig på evigheter. Runt 63 kanske? Øyen farge: Brun/grön Tannkrem: Jadu.. Tittel på BGF Forum: Medlem? Mobil: Nokia... 3200? Kamera: Samsung L83T <3 Hår farge: Jet black. Kjæreste: Nej. Intresser: Mycket, ni som känner mig vet. Liker: En jävla massa. Liker ikke: Kyckling. Beste akurat nå: Ny webcam! Begynte å spille: Innan jag kunde gå. Første spill jeg spillte: Ice Climbers, SMB, LoZ. Något av dem. ... sorry trött >_< |
| Luigifaen#1 |
Posted: Jun 17 2009, 10:01 AM
|
|
Lvl 10 - Chibiman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 731 Joined: 20-December 06 Member No.: 7 |
Navn: Linda (Erudess)
Kjønn: Jente sist jeg sjekka ivæffal, hvis jeg ikke er blidd gutt i mellomtiden da xD *sjekker* Lengde: fortsatt ganske liten Skostørrelse: 40 -41 Vekt: å ganske feit også o.o Øyen farge: fortsatt blå Tannkrem: uh..ka den hette igjen? Tittel på BGF Forum : BGFs nye Admin :3 Mobil: Sony Ericsson W810i Kamera: Samsung digimax A402..død for lengst.. D: Hår farge: utvaska morello cherry... Kjæreste: Bare i mine drømmer ;_; Intresser: Nintendo,data,Photoshop,tegning,piercing,dyr,tegneserier~ Liker: rideturer i skogen,fisketurer..you name it Liker ikke: Folk som er helt mongis i huet å folk som trur de e nokka Beste akurat nå: hmmmm o.o Alder:21 år ung Begynte å spille: i 92 ca =3 Første spill jeg spillte: SMB/Duck Hunt. Spill Alias: æ har ikke spilt noen spill på lenge, såååeh.. Vanskeligste spillet: De som jeg setter meg fast i.. Vanskeligste bossen: ...hmmm.. Rariteter i spillsamlingen: har mange.. Spillkarakterer jeg har vært forelska i: Luigi xD og ja, jeg vet de ikke finnes, men det er lov å drømme xD!!!!! Spillkarakter jeg skulle ville hatt som husdyr: Politisk valg: "gjer faen i politikk, ser helst på erotikk" Her trivs jeg best: i armkroken på en snill gutt =o *drømme drømme* Favorittforfatter: har ingen atm. Favoritt film: har ingen atm. Favoritt plagg: "glorify me" toppen min og en kosebukse av silke:D LOVELYYH! Favoritt serier: Nemi,larsons gale verden,Pondus,Billy,M,Pyton :3 Favoritt rett: den hotte amerikanske gryta mi...men du dæven kor fetende den e D: Beste låten: bloodlust - warcraft 3 Musikksjanger: Rock, metal,pupp....eh..pop.! FavorittBand/grupper : d e jaggu mange Eldste spillet jeg har: til hvilken konsoll? Spill jeg aldri går lei av: uhm.... jeg blir fasinert av: Gamle ting..noen synes det er litt perv at jeg liker gammeldagse ting o_. Blir nostalgisk av: N64..den får meg til å tenke på myyye rart..*ser på den* Ting som du angrer på å ha solgt/byttet bort : en f*ckload me vhs filma til den latterlige prisen av 1.- .___. kunne ha solgt de for mer hvis d hadde vært flere interesserte.. >_< |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0414 11 queries used GZIP Enabled |